Sportlov, det är sånt man har i skolan... När skolan är slut är det också slut på de härliga loven, jobbar man på en skidort är det inte bara skoj...
Men som plåster på såren - eller för att pumpa slut på all energi - kommer iaf en syster med barn för några dagar på skidor. Vi hoppas naturligtvis på bättre väder än förra året (då det var dimma och snö)!!! Och så skulle det ju vara kul om jag kunde vara ledig men kan iaf hinna med kvällsåkningen på tisdag och hela onsdagen räknar jag med att vi får tillbringa i backen och kanske viktigast av allt det blir ju HYTTEKOS!
Njut varje dag! (varje minut är lite för mycket begärt)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hyttekos?! Jag vill oxå ha hyttekos!!!!!!!!!!!
SvaraRadera