Mitt i allt som sker har jag nu fått nytt jobb!!! Känns himla kul och spännande!
På måndag börjar det så jag hoppas att det fortsatt känns lika bra om en vecka.
Jag kommer att fortsätta inom samma företag vilket ju medför att jag redan känner alla och kan det jag ska sälja. Men det blir också en hel del kontakter som jag ska upprättahålla och en del nytt ansvar. Det kanske inte känns superlockande att bli en av kontorsråttorna men ett år som råtta ska jag väl fixa om det innebär att jag får lite mer tid tillsammans med älsklingen!
Dax att avsluta för idag, imorgon gör jag en av mina sista dagar som receptionist vilket faktiskt känns lite sorgligt. Räknar med att det blir en del gästspel ute på fältet under vintern men det blir ju inte det samma...men men jag hoppas att jag ändå kommer att kunna ha en bra kontakt med mina kollegor ute på drift!
onsdag 16 september 2009
fredag 11 september 2009
P.S. projekt oppussing
Så har vi påbörjat projektet med att frächa upp huset!!! Mattan i hallen nere är borta och snart blir det ny färg. Taket i hallen blir först med att få ny färg, tvättade där i morse så kanske har det kommit på färg när jag kommer hem ikväll?!?! Spännande är det iaf, ser fram emot att se hur färgerna blir men nu måste jag fortsätta jobba...massor av "Rypor" ska komma på plats! :-)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)