På sista tiden har allt gått i lister, golvlister, taklister, fönsterlister, dörrlister, hörnlister, extra lister... B sågar och spikar (och bygger en bil - nädå) och gör rummet till just det - äntligen börjar det likna ett vardagsrum!!!
Listerna runt fönster och dörrar har vi målat i chi men de andra blev färdigmålade och det känns ganska bra annars hade vi haft en hel del kvar. Men nu blir vi nog faktiskt färdiga till påsk! På måndag kommer elektikern så då får vi ström i vardagsrummet och i "Björns" rum (som blir en stor överaskning för där är det också ganska klart) och då blir det ju inte Björns rum längre utan Eriks!

Lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister,

lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister, lister...

och så här fint blir det! På tisdag bär det av till Ikea för inköp av matbord, stolar, stereo och kanske lite annat skoj. Som kan göra vår nya groda sällskap!

Men idag blir det varken lister eller murande för nu bär det av till Kumla där vi ska fira Jenny som fyller 18 (på tisdag)!!! Om någon undrar så är det dimma och lätt regn över Sälenfjällen...