Så har jag äntligen lagt över lite köksbilder till USB-minnet för att lägga upp några på jobbet men det funkar INTE...men här är iaf det fina kylskåpet som vi har beställt!
Tanken med min blogg är att jag ska ha någonstans att skriva av mig. Det blir helt enkelt små P.S. kring vad som händer i min värld och rör sig i mina tankar.