tisdag 17 februari 2009

P.S. äntligen

Äntligen har jag tagit säsongens första vingliga skär på brädan. Det var kallt som f-n och jag är feg som få men det var också himla skoj. Det blev inte många åk men det väckte suget på en riktig bräda och några privatlektioner! Kanske skulle ta och kolla vad det kostar att köpa - fast å andra sidan kanske det också är onödigt om jag nu ska flytta.
Efter isande fjällluft och några timmar i receptionen ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar