
Fler modeller här: http://www.bogsfootwear.com/Women
Återförsäljare närmare än Drøbak???

Rummet var inte stort men det hade TV :-)
Fredag morgon och dags att gå in mot centrum och vem hittade bäst om inte världens bästa Karolina :-)
London City!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Här fanns det en EAT. som jag hade längtat efter men då var vi inte hungriga...
Naturligtvis måste vi klappa lejonen och fotografera :-)
Plötsligt stog det bara där ett xxx-plan kanske en spitfire???? Bes vet vad det är...
Inget att se i London...
så vi gick och gick och gick....
...till the Imperial War Museum!
Naturligtvis gick det även där att dricka öl!
såhär stora mojänger kan kanonerna skjuta iväg - s k j u k t
och så fick vi klä ut oss :-)
Himmelriket???!!!
Jubilee bridge???
Och över bron så hittade vi puben Sherlock Holmes
I Covent Garden fick jag en mumsig kaka, Bes se ett nytt instrument (scheng) och vi handla rosa prinsess pjamas till TT (i disney shopen naturligtvis)
och så avslutade vi med en pub innan det blev London-taxi hem till the Nayland.