Idag blev mot förmodan en bra dag. När jag vaknade var det så kallt att jag bara ville stanna under täcket och när jag sent om sider kröp fram var det 28 grader kallt...brrr... Men det var bara att hoppa in i bilen och tuffa iväg, kom fem minuter försent, men det var ganska lugnt ingen "skvallrare" på plats och direktörn var så förkyld att han inte orkade tjata... En del styr blev det under dagen men inget som inte gick att lösa, eller iaf inget som jag inte kunde lägga över på någon annan :-)
Skulle sluta en timme tidigare men det var så lugnt att bossen tyckte jag kunde åka redan kl 14, så idag fick jag faktiskt komma ut i solen. Hann på affären, utan att stressa, och hem och softa lite innan jag hängde på ex-kollegan till Hundfjället för trollteater. För en fryslort som mig är det otroligt att man kan sätta upp en utomhus teater när det är minus 21 grader men jag måste ändå säga att det var himla skojigt. Teatern i sig var kanske inte "klockren" men lite skoj var den trots allt och framförallt eftersom mitt favorit-troll var med ;-) Alltid skoj att hänga med henne måste försöka ordna en stuga till oss på fjället så vi kan ha lite mys!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar