När jag tog isär sängen var detta något av det jag tog bilder på så det kanske kan hjälpa... Oavsett så tror jag den är väldigt lätt att montera. Tror också att sängen heter Hamar (Står på) om det dyker upp några monteringsproblem.
Tanken med min blogg är att jag ska ha någonstans att skriva av mig. Det blir helt enkelt små P.S. kring vad som händer i min värld och rör sig i mina tankar.