Det hender du blir lei deg
Fordi jeg er så liten
Jeg setter merker alle steder
Og gjør deg ganske sliten
Men hver dag blir jeg større
Ja en dag blir jeg stor
Og alle mine avtrykk
Blir bare svake spor
Her er mitt lille avtrykk
Så du kan huske og forstå
Hvor søte hender jeg hadde
Den gang de var små
onsdag 8 december 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)