Min lediga dag sabbades en aning av att månadens möte låg inbokat kl.18. Men vad gör man, mötena är obligatoriska vilket ju innebär att vi måste vara där och en sån liten som jag kan ju inte sätta mig upp mot vad kontorsnissarna bestämmer. Idag kändes det dock bara tradigt, varje månad nya rutiner och något som ska göras på ett annat sätt i bokningssystemet. Jag blir bara trött...det är så mycket som vi inte ska göra, inte får göra, nu får vi inte ens lova någon sent utcheck så även om enhetens står tom i en månad efter att gästen rest får han inte stanna en timme längre däremot ska vi plötsligt kunna kompensera gäster. Från att inte ha haft lov att ta några ekonomiska beslut så ska vi plötsligt kunna. Helt plötslligt ska jag kunna avgöra vad som gör denna gästen nöjd...och det blir en utmaning men eftersom jag är lite neg idag så känns det inte som någon positiv utmaning, tyvärr.
Imorgon ska jag upp på åsen - förhoppningsvis blir det en bra dag så jag slipper tänka på tråkigheterna från förra veckan.
Med hopp om positivare vindar till morgondagen - ha det!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar