Hamnade plötsligt på en annan blogg och tänkte att jag skulle se om jag fortfarande kom in hit och det gick ju fint.
Idag har vi äntligen haft vår första badonsdag :-) vilket betyder att jag har fått klättra i klättervägg iklädd baddräkt och i 30 graders luft och vattentemperatur!
Härligt!
Stal en bild från radisson blu trysil :-)för det var just där jag var :-)
När jag tog isär sängen var detta något av det jag tog bilder på så det kanske kan hjälpa... Oavsett så tror jag den är väldigt lätt att montera. Tror också att sängen heter Hamar (Står på) om det dyker upp några monteringsproblem.
Så har jag äntligen lagt över lite köksbilder till USB-minnet för att lägga upp några på jobbet men det funkar INTE...men här är iaf det fina kylskåpet som vi har beställt!
Tanken med min blogg är att jag ska ha någonstans att skriva av mig. Det blir helt enkelt små P.S. kring vad som händer i min värld och rör sig i mina tankar.