torsdag 1 januari 2009

P.S. en titt på året som gick

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jobbade som lärare "på riktigt"
2. Höll du några av dina nyårslöften? Avger inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, ännu ett par bebisar har hittat ut.
4. Dog någon som stod dig nära? Egentligen inte
5. Vilka länder besökte du? Höll mig här i gränslandet...Norge
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Sällskap
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? inget
8. Vad var din största framgång 2008? hmm...att jag pallade höstterminen.
9. Största misstaget? Husköpsförsöket!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skar mig i lillfingret och pajade immunförsvaret.
11. Bästa köpet? ...den var svår...kanske mitt underställ...eller mina skidor...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bensin
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? hmm...det mesta gör mig glad, men jag minns inget überkul
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Jag och musik...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nä, det kan jag väl aldrig tro.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Simmat, kramats, pluggat och jobbat...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? åkt bil
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? Nope
20. Hur många one night stands? den svarar jag inte på
21. Favoritprogram på TV? Har ingen TV men Greys Anathomy
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hat är ett starkt ord - nej.
23. Bästa boken du läste i år? Cecilia Aherns böcker
24. Största musikaliska upptäckten? ...
25. Något du önskade dig och fick? nope
26. Något du önskade dig men inte fick? nope
27. Årets bästa film?
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? jobbade
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Love
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Stil?
31. Vad fick dig att må bra? Vänner, kollegor och familj.
32. Vilken kändis var du mest sugen på? öhh, ingen
33. Vem saknade du? Om jag visste kanske jag kunde gjort något åt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar