Haha, nu tror jag att nissen är ute från mina kom-ihåg för idag har jag faktiskt: varit till skattekontoret och jag har fört över pengar...hmm fast det var tre saker som jag skulle göra och nu kan jag inte komma ihåg den tredje saken...nåja två av tre är ju inte så illa!
Häruppe på åsen njuter vi av en trevlig kväll! Visst är jag på jobb men det är inte alltför mycket att göra på torsdagskvällar så vi käkar godis och har det bra. Blev lagom glad när jag kom på jobb och insåg att kontors-killen sett till att det blir mer jobb för oss härute, jobb som jag inte fått någon info om hur ska göras...men men det är ju så det kan vara med mig jag kan bli helt förbannad men så kan jag släppa det igen!
Imorgon bitti ska jag vara på andra sidan fjället men jag har det tidiga passet så jag räknar med att det blir ganska lugnt där också men imorgon kväll blir det inte lugnt för då hänger vi på "Teachers Inn" och då vet man aldrig vad som kan hända! Gud så skönt det ska bli att komma ut lite och jag har äntligen fått paketet från Asos så det kanske till och med blir klänning imorgon!!!
tihi, grymt kul blir det oavsett!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar