Det blev ingen stilla hemmadag med nyttigt städande och sorterande. Istället blev det en dag med en hel del spenderande. Det var så himla grått och trist när jag vaknade så jag ville söka upp lite innomhusshopping, detta tog mig till Kremmertorget i Elverum - inte helt lyckat. Det var ett litet shoppingsenter som tyvärr inte bjöd på särskilt mycket skoj. Men jag fick klippa mig och lyckades ändå spendera en del. Skulle köpa skor till systerdottern men det fanns INGA
roliga så det skippade jag. Lyckligtvis fanns det Kid Interiör så jag fick drömma lite, grymt snygga gardiner fanns det men jag behöver ju inga men jag fick med mig en söt kudde och en duk till köket! När jag skulle hem tänkte jag kolla var det andra sentret ligger men jag åkte fel och hamnade istället på Europris där jag hamstrade upp mig på grönalljus och Klenex.
roliga så det skippade jag. Lyckligtvis fanns det Kid Interiör så jag fick drömma lite, grymt snygga gardiner fanns det men jag behöver ju inga men jag fick med mig en söt kudde och en duk till köket! När jag skulle hem tänkte jag kolla var det andra sentret ligger men jag åkte fel och hamnade istället på Europris där jag hamstrade upp mig på grönalljus och Klenex.Även om det inte blev så skojig shopping så var det väl bra för min redan skrala ekonomi och det var himla skönt att komma ut lite. Tjejen som klippte mig var förresten himla trevlig och vacker - de vackraste kvinnorna kommer ju från Iran...
Nu är det dax för ugnsrostade grönsaker, det kommer himmelska dofter från köket!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar