Okej, såhär på årets andra tag kanske det är läge att börja fundera på om det är något som jag vill att ska bli annorlunda mot tidigare. Och jag det är ju det...jag som alltid har älskat ensamheten vill ha sällskap!!! Jag vill kramas och mysa - och det känns som att det inte finns någon chans till kramar och mys om jag blir kvar här ute i ödemarken. Tvärtemot detta så har jag precis avslutat mitt nätdating-konto, det känndes helt enkelt inte som att det var min grej. Men jag har chattat en del med en kille därifrån som faktiskt verkar trevlig (och ser bra ut) men det känns lite skumt att finnas på sidan så nu har jag tagit bort mig. Jag måste väl helt enkelt försöka komma ut och träffa människor irl.
Men det kan ju också vara dax att fundera på vart jag ska flytta!?! Vart ska jag ta vägen? Skulle vara kul att testa Malmö, Kajan finns ju där också och det skulle vara himla kul att kunna ses mer så det är faktiskt ett alternativ. Sen har ju västkusten en liten dragning, efter syrrans påverkan och där har vi ju lilla Julia som jag ännu inte träffat men hennes föräldrar skulle jag ju också gärna träffa mer än jag gör nu. Stockholm är ju en underbar plats men jag har ju redan testat så det skulle vara kul att komma någon annanstans... Sen är det ju alltid drömmen om England, Irland, Skottland... Sen skulle jag ju kunna tänka mig Norge, där finns det ju en lång härlig kust...
Nä, att bestämma vart jag ska flytta blir inte lätt!
Bortsett från att flytta, hitta ett jobb och den stora kärleken så är det nog inte så mycket mer jag förväntar mig av 2009! ;-)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar