onsdag 14 januari 2009

P.S. Heja Abbe

Ikväll googlade jag på bilder från Trysil vilket slutade med att jag fastnade i en blogg - heja abbe (deras Trysilsemester 2008 var inte så lyckad) men bloggen helt underbar. Det är så härligt att läsa om barn, de gör och säger så många underbara saker. Historien om Abbe är himla gripande och tårarna tittar fram när jag läser men inte bara när det är jobbigt utan också åt de små härliga sakerna. Där är otroligt mycket positivt och skojigt, en hel del underfundiga formuleringar från storebror.

I övrigt då...ja det är jobb, bilåkande och filmer. Jag älskar ju mitt jobb och trivs så himla bra idag hade jag också ett par tacksamma och vänliga gäster som berömde mig för hur jag hanterade en annan gäst och sånt känns skönt. Överhuvudtaget känns det som det flyter ganska bra för mig för tillfället, känns som jag får bra respons från gästerna och att de litar på det jag säger till dem. Mycket av det kommer nog av att jag känner mig mycket tryggare i arbetet men det är väl naturligt eftersom det är min andra säsong.
Nu är det dax att sova så att jag pigg och alert kan sätta mig i bilen igen om cirka åtta timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar