Sen blev det kånka och bära - tur att man har en stor stark karl :-)
Efter en vecka fick den äntligen komma in i riktig värme
och sen blev det så fint!!!
Känns lite märkligt att vi redan firat klart julen och nu ska ta en tur på "julinsjungning" men som en vis man en gång sa det er mye som er rart :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar