söndag 20 december 2009

P.S. julbestyr

Först var det leta, leta och leta men tillslut fann vi vårt offer:

Sen blev det kånka och bära - tur att man har en stor stark karl :-)


Efter en vecka fick den äntligen komma in i riktig värme

och sen blev det så fint!!!

Känns lite märkligt att vi redan firat klart julen och nu ska ta en tur på "julinsjungning" men som en vis man en gång sa det er mye som er rart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar