fredag 25 december 2009

P.S. 25 december

Redan klockan 8 var vi på plats vid frukosten, inte för att vi hade någon tidig utflykt eller så. Idag är det mesta stängt och bussen kör inte så vi gick helt enkelt tillbaka till sängen och sov lite mer. Vid 11 gick vi ut på en promenad i vädret som var varmare än väntat och det blev lite svettigt så när vi kom tillbaka (12:01=tog Bes dagens första öl eftersom det är ok på eftermiddagen) tog vi ett bad. Vid 16 tiden började Bes bli hungrig men inget var öppet så vi fick knata tillbaka till rummet och äta ost och fiskkex. vi plockade fram boken Birda och ägnade några härliga timmar åt högläsning. Vid 20 tiden var Bes riktigt hungrig och blev himla glad när vi insåg att pizzerian nedanför faktiskt hade öppnat. Pizza, öl, läsk och whiskey satte pricken över i:et på en fantastisk semesterdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar