torsdag 3 december 2009

P.S. inte som man tänkt sig

Hmm...det blir inte alltid som man tänkt sig. Bestefar menar bara väl och vill gärna hjälpa till så nu släpper vi honom lite fritt i rummet och håller god min...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar