torsdag 27 november 2008

P.S. massage

Idag har jag fått massage - nacke, rygg och ben. Skönt, men jag undrar om det är därför det känns neråt idag igen. Det har varit och är en tung vecka tyvärr blev det inget positivt besked på kollegans koll igår, det blev bara frågetecken och väntan i minst en och en halv månad för att få något besked. Pappsen har åkt till Uppsala för behandling idag igen och blir där över helgen. Imorgon ska jag på begravning, en äldre släkting gick bort för två veckor sedan. Hon var över nittio och inte helt frisk mot slutet men det är ändå tråkigt när det tar slut och begravning är ju inte direkt någon upplyftande sammankomst. Imorgonkväll är det iaf någon jobbmiddag som jag hoppas ska bli ganska kul, min kära kollega ska ju med och vi har nästan alltid skoj. På lördag är det en heldag med mamma och syrran floating och shopping. Hoppas innerligt att jag klarar av att floata - jag har försökt att vårda mina eksem extra bra den här veckan! Sen återstår det att se om jag ska med min systerdotter till Stockholm på söndag. Behöver verkligen få en lugn söndag men men får hon ingen annan med sig så kanske jag måste ställa upp... :-) Man kan ju inte gärna neka sötnosen när hon vill ha sin mosters sällskap men det känns som det blir en lång helg och om jag ska med måste jag köra 14 mil för att ta mig till henne, sen åka buss till Stockholm, vara på hästshow, buss tillbaka och sen köra 20mil för att ta mig hem och upp och vara på jobbet till halv åtta på måndagmorgon...
Jag behöver ju ta det lugnt - När ska jag få ta det lugnt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar