torsdag 13 november 2008

P.S. trött

Vilka veckor det har varit...hela hösten har jag varit överlycklig varje gång jag kommit till torsdagkväll och så är det även ikväll. På torsdagar har man äntligen klarat den långa veckan och har en kort och ganska lättsam fredag kvar innan det är helg.
De två sista veckorna har också varit oerhört tunga. Förra veckan blev pappa blev sjuk - den här gången slapp vi bo på IVA men det har nästan varit värre att inte få några svar - och den här veckan måste jag ta igen allt arbete som jag inte fixade förra veckan och utöver detta lyckades vi också trycka in alla utvecklingssamtal.
Men fast pappsen ännu inte är frisk får han nu vara hemma och behandla sig själv och jag njuter lite av att det är torsdagkväll och alla utvecklingssamtalen är avklarade. Synd bara att jag inte har en lång oplanerad helg framför mig för det är precis vad jag skulle behöva!
Nu är det plugg, bilfixande, tvätt och en födelsedagsmiddag kvar att fixa men det sistnämnda är iallafall något att se fram emot!
Nu ska jag försöka få upp ögonlocken och plugga lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar