Utan datorer fungerar inte min verksamhet som den ska! bajs... Tidigare har jag inte reflekterat över hur beroende jag är av datorn i skolan men kan nu konstatera att jag verkligen är det! Hackers har tagit sig in och därmed pajat hela min verksamhet! Vi kommer inte åt våra användarkonton, internet är nedstängt och vi kan inte spara någonting! Hade gjort roliga planer för vad vi skulle göra på engelskan i går men det gick inte, idag kunde jag inte ha tema med F-2:an. Det värsta av allt är att vi inte får någon information, jag håller verkligen på går i taket!
Men men jag lever på hoppet och antar att felet snart är åtgärdat!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar