Så är den här - en av årets vackraste månader...
Tyvärr är humöret fortfarande inte på topp. Försov mig idag igen, vaknade två timmar efter att skolan börjat. Jag fattar inte vad det är som händer - visst är det så att jag inte vill vara på jobbet men hur kan jag vara så trött? Var på floating i lördags och det skulle man visst bli pigg och få ny energi av men till och med där lyckades jag "snedtända"! Jag känner mig inte som mig själv längre, jag är bara ett grått skal som inte orkar göra någonting. Jag orkar inte ens ordna med vikarie så att jag kan vara med på personaldagarna i Trysil nästa vecka och detta är verkligen tragiskt för det är just vad jag skulle behöva. Att komma bort, träffa tjejerna i Trysil, bara vara och snacka skit... Jag skulle behöva komma bort och bli berusad bland vänner som inte har något band till min familj eller den jag "borde" vara. Jag vill bort härifrån!!! Om 17 dagar är det över och då kan jag äntligen släppa en hel massa saker men det är ju tyvärr också en massa saker som måste göras på de här 17 dagarna eller ja på de 13 arbetsdagarna. Och ännu mer som ska hinnas med på dom närmaste tre...jävla julmarknad!
Nej fy fan!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar