söndag 23 november 2008

P.S. längtar

Just nu känns det som att jag bara väntar på att terminen ska ta slut, jag längtar tills en dag när jag vet att jag inte ska till skolan! Hoppas innerligt att säsongen i Trysil blir bra annars kommer jag att vara fylld av en otrolig ånger men jag tror inte att det kommer att bli så. Det är nästan en månad kvar men jag tänker att det kommer att vara häktiskt i två veckor till och sen tror jag att de sista två veckorna kommer att vara ganska lugna eller iaf mest skoj!
Igår blev det en massa shopping! Syrran ville ha med mig så vi åkte till Borlänge, DollarStore, ÖB och Kupolen men vad förvånade vi blev - sen när stänger Kupolen redan kl.17??? Det blev ett enormt snopet slut men mina pengar var slut så det var nog lika bra...fick iaf en del julklappar klara!!! Mamma, kollegan, kompisar, storebror, en syster (och en plan till en av dem) och tre syskonbarn är klara!!! Bara pappa en och en "halv syster" och tre syskonbarn kvar! Härligt men kanske borde jag fixa en liten julklapp till Lill också...hmmm...det kunde nog bli kul! Vi får se om jag kanske kan lösa det på lördag!
Nej nu är det bara att hoppas att det blir två veckor jobb och två veckor skoj och sen en härlig säsong i underbara Trysil! Undrar om jag ska ta mitt första åk om två veckor...om jag kan vänta så länge men det är ju roligare när det blir lite fler backar - funderar förresten på att skaffa säsongskort i Sälen också den här vintern!!! Jobb, jobb och nedförsåkning!
Äntligen är vintern här!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar