Den här helgen har Mini varit med mig hem på äventyr. F-3 har strax gjort ut sitt läsförståelsematerial om Minis äventyr så nu är det dax för honom att ge sig ut på nya äventyr tillsammans med oss! Han har varit med mig nästan överallt i helgen och trots det känns det som att det här är första helgen på en hel evighet som jag faktiskt inte har jobbat! Helt underbart! Visst har det hänt mindre roliga saker den här helgen också men det blir så mycket lättare att ta när jag inte haft en galen press att jobba jobba. Även om jag i ärlighetens namn skulle jag ha behövt jobba men jag ska försöka ta mig till skolan lite tidigare imorgon så hoppas jag att det ska lösa sig ändå...nu är det bara en månad kvar!Nu ska jag ta och krypa ner så att jag utökar mina möjligheter att faktiskt ta mig till jobbet till kl. 7 imorgon bitti!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar