torsdag 25 september 2008
P.S. slut
Jag är helt slut, jag har en riktigt dålig vecka och är bara så lycklig att det snart är helg. Denna vecka har jag bestämt mig! Äntligen är det klart hur det blir efter den 19 december och det blir inte skolan. Det känns väldigt bra men just nu känns det lite svårt att ta tag i skolan. Tror att mycket handlade om att jag varit så fokuserad på beslutet. Den sista helgen var ju inte heller direkt vilsam så nu ska jag krypa ner och ladda för morgondagen och sen hoppas jag att jag ska få ladda batterierna under helgen!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar