söndag 7 september 2008

P.S. Ny vecka nya tag

Så har det blivit söndagkväll igen...tänk vad fort det går. Lyckligtvis kunde jag friskförklara mig själv redan i lördags, hoppas bara att det inte tar omtag! Så nu är det alltså dags att börja på en ny kula var till skolan en sväng idag och hämtade lite böcker så att jag kunde rätta lite. Det verkar som att eleverna legat på latsidan, tror bara en hade hunnit klart med planeringen. Då är ju frågan om jag hade gjort för tuff planering eller om de legat på latsidan, det lät lite som om de nog legat på latsidan... Men imorgon är det slut på det då ska jag rätta så att pennan glöder och jaga på dem mot nya stordåd. Och så är det ju kroppen igen men F-5 imorgon ska vi titta hur det ser ut inuti kroppen och på HK'n ska 5:orna ut och kolla priser och baka en sockerkaka (förberedelse till nästa veckas tårta)! Men nu ska jag krypa upp i soffan, har lånat "En shopaholics bekännelser" av Em så det är dax att ta den nu. Skulle egentligen se på Wisper men jag vågar inte utan sällskap...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar