Ibland är det extra skönt när helgen kommer. Har haft en riktigt bra vecka, 3-5:an har fått prova på flödesskrivande och de tycker att det är jätte roligt! 4-5:an har gett bra presentationer om kroppen, 3-5:an kan nu alfabetet på engelska och F-5:an har kommit igång med Sverige-temat. Många ämnen har gått så bra den här veckan och idag fick jag en kram av en kille i 1:an - så mysigt! Ibland är det så otroligt givande att jobba med unga, det blir en hel del "tyst" och "lyssna" men det känns ändå att man får en hel del tillbaka som kramen eller när man läser deras dagbok vid dagens slut och de skriver att de haft kul - under lektionstid!
Under helgen måste jag färdigställa 3:ornas svenskabok men efter denna vecka tar det inte emot så himla mycket.
Njut av helgen!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar