fredag 5 september 2008

P.S. sjuk

Jaha ja, så mycket blev det av all den nya energi jag hade i början av veckan. Jag blev sjuk och missade det första föräldramötet . Vi hade panerat in ett jättemysigt möte ute vid brasan med älgarna trampande omkring oss och jag hade tänkt att jag äntligen skulle få se fler av föräldrarna men icke. Om några veckor är det dax för utvecklingssamtal så då får jag ju möta några men då blir det ju en annan situation. Men utvecklingssamtal orkar jag inte ens tänka på nu. Igår sov jag hela dagen och det känns som det är det bästa att göra även med dagen idag. Bäst att vila så jag har energi till nästa vecka för då är det mycket att ta tag i igen. Då måste jag börja titta på min uppsats och så måste jag snart bestämma hur eller var jag ska jobba i vinter och vår. Usch jag orkar inte tänka - ska krypa tillbaka under täcket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar