En sån besvikelse!
Har precis sett filmen PS I Love You och gissa om jag är besviken. Det är snart ett år sen jag läste boken och den är ju så otroligt bra men filmen funkade inte för mig. Om man ser filmen förutsättningslöst så är den kanske bra men har man läst boken så se INTE filmen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar