tisdag 14 juli 2009

P.S. V8 eller V9

Ligger här och fantiserar om ny telefon, mina vänner hävdar att jag bor på en svart fläck i telenätet så det kanske inte spelar någon roll om jag skaffar en ny men måste ju iaf ha två telefoner till vintern så en ny måste det bli. Efter mer än ett års ältande är det verkligen dax att slå till. Ikväll har jag släppt ut mig själv på Motorolas hemsida och jodå där finns snygga lurar till mig. Tyvärr ingen grön men jag faller för fliptelefonerna i Razr2 serien! Eller vad sägs om dessa skönheter:
V8 och V9

De är ju grymt snygga, faktum är att när telefonen är så snygg skulle jag till och med kunna ha en rosa! Tyvärr måste jag säga att jag inte är helt nöjd med utformningen av motorolasidan men en av dessa båda skönheter får gärna flytta hem till mig! Hmmm måste bara hitta lite priser...men oj nu hittade jag en grön!!! V3:

Hmmmm jag kan inte beställa från USA och hittar inte hur jag ska kunna beställa på närmare håll - jag blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! På hellomoto, Tyskland, är ingen av dessa tre modeller verfügbar!!!!!!!!!! Innebär det att man inte kan köpa dem någonsin mer eller att de bara inte finns just nu eller att man kan köpa dem i butik....
Varför finns det ingen hellomoto.se?????!!!!!
Jag ger upp!!! Ingen ny telefon idag heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar