måndag 6 juli 2009

P.S. det regnar

Efter en värmande kall och regnig natt har jag njutit av en rejäl frukost och sitter nu och funderar på vad jag ska göra med den här lediga dagen. Har tackat nej till ett björnparksbesök så idag finns inga ska och inga måsten och det känns helt underbart. Igår var jag en riktig liten arbetsmyra, ägnade en timme ute i en gigantisk knottsvärm för att få veden under tak och sen var jag på jobbet i tolv timmar, så idag är jag värd en dag i lathetens tecken! Det som lockar mest är att krypa ner i sängen med en bok så jag tror att det får bli så - NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar