Idag har jag varit ledig och jag har fått vara ledig för mig själv, så himla skönt! Tro nu inte att jag bara har latat mig för jag har faktiskt fått lite gjort också. Har kluvit lite mer ved, staplat i vedboden, slitit och klippt buskar jag har också legat i sängen och sett vita molntussar trava över den i övrigt blå himlen och läst ut en bok. Jag har faktiskt njutit av dagen och ändå har jag som sagt varit duktig. Jag har också öppnat ett norskt aktiekonto, för nu ska jag tydligen bli aktieägare och då kanske det är lika bra att jag byter karriär och blir börshaj istället ;-)
Nädå jag ska stå här och stampa med mina 37:or...eller inte, det lät så dystert. Istället ska jag planera för en drömsemester i oktober/november, har nämligen kommit fram till att jag nog kan få jobba en hel del fram tills mitten på oktober och då är det troligen en månad kvar tills jag får börja i Trysil, vilket alltså ger mig cirka en månads semester!
Så nu ska jag drömma och se vart det kan leda!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar