Okej då, det är inte så himla snabbt men iallafall funkade allt bra på min första dag på nya jobbet (tror jag). Mumlaren verkar åtminstonde vara nöjd och för min del känndes det bra. Imorgon blir det nya tag då ska jag förfölja någon annan och förhoppningsvis få lite pejling på charken och spriten. Tobaken är en djungel och jag är rädd för att spriten kommer att vara det samma. Men lite ska det väl vara att bita i.
Trysilkollegorna drar på 3-dagars tur till Tyskland imorgon och jag fick sista-minuten inbjudan idag...Lynx har blivit sjuk, vilket är jävligt typiskt då hon tjatat om turen i en evighet men de andra får det säkert orättvist skoj. Japp, jag är lite sotis. Men men jag får roa mig med mina nya kollegor och se fram mot Ljördalsdagene - om vi nu lyckas få något liv i dem då?! Blir det liv så lär det bli ett jävla liv...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar