torsdag 18 juni 2009

P.S. sommar?

Efter en dag med sol ser det idag ut att återigen bli kallt och blåsigt, vilket känns extra tråkigt just nu eftersom jag behöver energi! Jag behöver tanka i mig ljus och känna solstrålar på min hud för att orka.
Igår sa jag upp mig från jobbet men igår sa jag också okej till att jobba över semestrarna...så jag ska jobba två månader kortare än planerat, min lön steg med en guldpeng i timmen och jag blev lovad att jag inte behöver göra en del saker och att de ska se över hygienen. Handfallna står de och undrar vad det är för olägenheter jag syftar på när jag säger att det är ofräsht - så jag undrar vad de själva gör där och hur mycket de ser eller snarare väljer att inte se. Någonstans tror jag ju ändå att alla vet hur saker borde göras och hur saker ändå görs.
Summan blir iaf att jag får bita ihop i nio veckor till, hur det ska gå har jag ingen aning om men men - det är väl bara att pallra sig iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar