söndag 7 juni 2009

P.S. fejst

Det är verkligen något speciellt med festerna här ute på landet! Alltid kul och trevligt (även när supar-kompisen måste jobba...) och allt som oftast så hamnar jag i de mest märkliga samtal. Att jag protesterade mot dansbandsskivan var ju inte så märkligt men när jag börjar komma med inlägg i älgjaktsdisskussioner då borde jag faktiskt veta att jag bara ska gå hem! Men jag tror att det är något som gör att alkoholen susar runt extra mycket just när den imundigas här för jag är inte såhär annars, eller? Och när kvällen sen fortsätter med sprit i alla färger och former vid köksbordet och tänkarmössorna kommer på då är det bara att censurera och sova. Otroligt hur djupt det kan bli och återigen vilka ämnen som kan komma upp till ytan.
Det kanske är något att lägga till i statistiken antal psyken man kan gunga under en kväll...


Pink Lady







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar