Yes, jag har tagit ledigt! Ska vara ledig halva måndagen och hela tisdagen. Efter julmarknaden på lördag drar vi över grensa och då hoppas jag att det blir party! Åh vad härligt att ha något att se fram emot. Tror att jag måste köra över fjället imorgon och shoppa lite...kan vara läge att bunkra upp. Tyvärr finns det ju inte så mycket varken ät- eller drickbart att införskaffa i våran minilivs här på byn. Så det har blivit så att jag levt på spenatsoppa och popcorn den sista månaden men nu måste det bli ordning på det när jag snart inte längre har den eminenta skollunchen att falla tillbaka på... Tänk att det faktiskt följer en del negativa saker med att sluta på skolan också. Hur ska jag klara mig utan min kära kollega och utan rödbetsbiffar och grönsakspytt??? Får helt enkelt se till att jag går på maggiset med kollegan på mina lediga dagar ;-)
Nu ska jag försöka sova och njuta av vetskapen att jag ska festa och vara ledig!!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar