Nu är den sista dagen gjord! Tåget är levererat, dessvärre i ett halvfärdigt skick, böckerna är rättade och faktiskt så är materialrummet rensat! Idag har jag fått massor av kramar och det kommer jag verkligen att sakna...det är inte så vanligt med kramar från gästerna som kommer in i receptionen men jag kommer att älska att ha min egen tid då jag inte har något jobb som borde bli gjort. Det har varit en lång och tung höst men det känns verkligen konstigt att jag inte ska tillbaka till skolan i januari och att jag faktiskt inte är deras lärare längre. Men det som ändå känns märkligast är att jag inte längre kommer att jobba tillsammans med Sveriges härligaste kollega. Vi har varit lite oense och det blev lite slitning mot slutet men tyvärr hade vi inte tillräckligt med energi någon av oss men tack vare henne kommer jag att ha så många positiva minnen av den här hösten! Och även om jag förlorar en kollega så hoppas jag att jag har funnit en vän!
Men nu ska jag försöka släppa skolan och köra igång som säsongare! Är faktiskt ganska nervös inför morgondagen men chefen1 har lovat att det ska vara ganska lugnt imorgon - så jag hoppas hon har rätt för fram till kl.15 är vi två nybörjare på plats...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar