Vad är det som gör att det känns så svävande, så fjärran och ogripbart? Borde det inte komma lite lättare till mig? Har jag ingen vilja? Tänk om någon kunde ta och säga till mig vad jag ska göra och se till att jag trivs med det! Nu känns det som att jag befinner mig i ett vakum...vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Men det måste komma ett beslut snart...har idag gått med på en tre månaders prenumeration på en dagstidning. Min baktanke med detta är alltså att när tidningen inte länger kommer ska jag inte längre bo kvar...
Framtiden får utvisa vad framtiden vill....
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar