tisdag 10 mars 2009

P.S. skärpning

Idag försöker jag återigen ta ett steg mot ett sundare liv. Jag ringde homeopaten som skällde för att jag inte tagit mina kosttillskott och inte kommit på återbesök. Hur lyckades jag missa att jag skulle komma på återbesök efter ett par månader, nu har det gått ett halvår... Men nu har jag beställt påfyllning av kosttillskotten och tid för återbesök, nu gäller det att hålla koll på vad jag stoppar i mig också - därför måste det bli ordning på frukostätandet!
Inga mer chips till lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar