måndag 16 mars 2009

P.S. Kopfschmerzen

Nu har det snart gått en vecka och nej det blir inte bättre. Måste pallra mig iväg till kiropraktorn men det är inte så lätt att få en tid...som passar. Skulle njuta av min lediga dag och kanske ta mig ut i backen men jag vaknade med huvudvärk - igen. Vill inte åka över fjället så jag har bestämt mig för att testa Lia men när jag äntligen lokaliserat numret möts jag av meddelandet att man ska ringa mellan kl.11-12 kanske borde ta mig till L8 iallafall...
Nu ska jag trycka i mig en potatis så kanske det känns lite bättre för en stund - har Peppes römedressing *mums* :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar