Min syster ringde precis. Nästa onsdag ska hennes dotter på friluftsdag och hon ville att jag skulle följa med om jag var ledig. Jag är ledig så jag följer gärna med men jag undrar hur skolan tänker. De som inte kan åka slalom själva måste ha en vuxen med sig och det kan jag kanske köpa. Min systerdotter kan inte åka på grund av sitt handikapp men hon har en assistent, en assistent som är grym på slalom! Så varför jobbar hon inte på friluftsdagar? Är det så att det inte ingår i hennes uppgifter? Eller är det helt enkelt så att hon inte orkar?
Vi ska iallafall till Kläppen! Jag älskar Kläppen - helt enkelt för att det är här jag alltid åkte som barn! Ska bli jättekul - hoppas jag kan få ett dagkort så att jag får några timmar att åka när kidzen drar hem!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar