Nu har jag tröttnat på denna trötthet!!! I flera månader har jag gått runt som i en dimma, jag är ständigt trött och har ingen energi alls. Mitt hem ser ut som en myrstack, det är saker överallt och jag får ingen ordning på varken papper eller kläder. Mitt ordningssinne känns mer som ett ursinne. Lyckligtvis fångade jag några hybelkaniner förra veckan annars skulle jag nog ha gått under nu...
Men jag är inte bara trött på tröttheten, nu är det verkligen dax att se framåt. Det är ju för f-n redan mars, jag kan vara arbetslös om en dryg månad...vad händer sen?
Dax för en plan men det är inte så lätt att engagera sig i planering när tröttheten tynger ner ögonlocken...
HJÄLP - VAD SKA JAG GÖRA?!?!?!?!?!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar