söndag 24 januari 2010

P.S. skyltar

Vill bara uppmana alla att verkligen läsa alla informations skyltar - alltid...vi spenderade en jätte trevlig kväll tillsammans med Jenny och Natte i Örebro. God middag och bio och sen skulle vi köra hem dem till Kumla men möttes av stängda dörrar och denna skylt...
Verkligen inte det roligaste sättet att avsluta kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar