Vill bara uppmana alla att verkligen läsa alla informations skyltar - alltid...vi spenderade en jätte trevlig kväll tillsammans med Jenny och Natte i Örebro. God middag och bio och sen skulle vi köra hem dem till Kumla men möttes av stängda dörrar och denna skylt...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar