fredag 22 januari 2010

P.S. färg

Häromdagen var vi till Stöten och åt och kom hem till en gråhund med vitfärg på nosen. Då vi inte hade målat något på hela dagen var vi ganska förvånade och kunde vi inte förstå var hon varit. Morgonen efter förstod vi...då hittade vi nämligen en söndertuggad pensel.




Under veckan som gått har det inte hänt så mycket men lite mer panel har Bes fått ner och så har han skrapat större delen av den södra väggen och igår hämtade han den fina stenen tyvärr kom han hem med ytterhörn istället för inner men handlar man hos segisar så kan det lätt bli lite fel. Så det blir att byta hörn på måndag för nu är vi påväg till Örebro för att hälsa på Jenny och handla golv kanske ska vi också försöka oss på ett beslut angående "veranda dörr" - om vi kunde slippa ekonomiska och praktiska tankar kring detta så skulle det (om jag fick bestämma) bli vita dubbeldörrar med fönster men men

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar