måndag 18 maj 2009

P.S. hemma igen

Efter en underbar vecka på Mallis är jag då tillbaka i min regntunga grå vardag... I lördags fanns det en resa till Kroatien för 395 spänn men djungeltelegrafen sa att jag skulle jobba så jag kunde inte köpa den och idag fick jag mail om att jag inte skulle jobba *suck*

Nåja, jag har åtminstone fått lite ny energi av min semester och håller nu på att storstäda!!! Det är inte något som händer ofta så det går otroligt långsamt men jag har fixat badrummet och är strax färdig med sovrummet, tömde hela rummet och nu håller det på att fyllas igen. Skönt att få lite ordning och få undan lite vinterkläder!

Igår var jag till Långflon för att handla lite "glutenmat", pratade lite strunt med en av de anställda och idag ringde en av cheferna och ville träffa mig för en liten intervju så nu verkar det ordna sig med jobb i sommar! Tillbaka till kassajobb känns kanske inte helt toppen men det blir iaf i en ny butik, nya kollegor och nya kunder så det blir nog helt okej. Skönt också att slippa fundera på vad jag ska göra i sommar.

Sen jag kom hem har jag också hunnit beställa en ny bikini (okej det blev två...) så nu forsätter spaningen efter en resa till, måste ju inviga mina nya! Undrar om paketet hinner komma till nästa fredag, det brukar gå himla snabbt men nu är det ju långhelg... För jag skulle ju kunna åka nästa fredag, lördag eller söndag och vara borta en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar