Igår var jag ute på en shoppingtur med mamsen, hon behöver verkligen komma ut lite men det tar emot att planera in men nu är det gjort. Det blev en sen och trög start men sen flöt det på ganska bra blev ovanligt lite shoppat (för min del) men nog med pengar lämnade ändå mitt konto och jag var inte hemma igen förrän inatt...
Så idag blev det sovmorgon, lite film, lite fixa, beställde kamera (!!!!) blev guldvarianten (pengarna fick styra) och sen ringde syrran och undrade om jag ville bjuda på fika. Klart jag ville så då fick jag handla och inklampande på I-C-A kom storebror så då fick han också komma och fika. Mysigt blev det och nu sitter jag här och surfar, det har kommit en ny bebis i "FB-vänkretsen" :) det enda smolket i mitt måbrakrus är att jag inte hittar någon billig resa från min del av det avlånga Sverige men än är det några dagar kvar och imorgon blir det födelsedagskalas!
Det blev en riktigt skön mys och slapphelg det här!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar