Jag vill ha en mju!!! (och jag vill ha den nu...)

Jag var på Expert i tisdags, skulle lämna in film för framkallning, köpa nya batterier och eventuellt en telefon. Någon fin telefon fanns inte men jag lämnade in filmerna och när jag kom tillbaka för att hämta dem kikade jag lite på digitalkamerorna och jag bestämde mig för att jag ville ha en grön - lika som min älskade Motorola. Efter en hel dag i sängen med migrän har jag nu piggnat till och letat kamera men nu har jag snöat in mig på denna guldfärgade skapels

e (Olympus "mju" 1050SW) eller dess gröna lillasyster (Olympus "mju" 1030SW)! Båda är helt fantastiska men den gröna är ju nyare och därmed mer uppdaterad men också dyrare och egentligen helt fel grönfärg...åhh beslutsångest! Om jag hittar någon av dem imorgon så kommer jag absolut hem med en kamera! Bara det inte blir som det brukar när jag hittar något jag gillar=omöjligt att få tag på! Nej, nu ska jag ladda för en strålande morgondag tillsammans med mamsen - giv mig kraft att orka ;-)
Nu är den guldfärgade min bara min!
SvaraRadera