måndag 27 april 2009

P.S. städmaffian

Nu är vi igång, den norsk-svenska städmaffian har idag tagit årets första tag med skurmoppen! Dagen har gått i en rasande fart, sju små lägenheter blev färdiga i ett flygande fläng - Little Iren är grymt snabb och effektiv!
Mindre snabbt och effektiv går det med mina nya däck...nu har jag väntat hur länge som helst, det finns snart inga dubbar kvar i vinterdäcken! Och återigen har jag glömt att ringa till E, f-n MÅSTE komma ihåg det imorgon annars hinner jag inte få in deklarationen! Men å andra sidan var det skönt att få en lugn kväll - var en evighet sen jag läste tidningen när jag kom hem så det var nog välbehövligt. Jag har också postat en jobbansökning idag så det känns som jag skött mig hyfsat bra. Har också mailat Resorts personalansvarig och tjatat på henne om jobb...
Nu måste jag in på ticket och se hur läget ser ut idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar