Ibland blir det så att man gör små misstag här i livet...frestelser kan vara svåra att motstå. Men jag har hittat mitt försvar - Säsongsslut! Det är ett avslut så därför får man göra lite dumheter även om det blir ågren ett tag!
Idag har jag avklarat säsongens näst sista dag i receptionen jag och min kära kollega checkade ut drygt 130 enheter så vi fick iaf jobba en hel del! Räknar med att det blir lugnare på lördag. Hade förväntat mig att jag skulle få njuta av fem dagars arbetslöshet men så blev det inte. Imorgon klockan 9 ska jag infinna mig på Slottet för att städa så troligen dröjer det två veckor till innan jag blir arbetslös och då hoppas jag ju att jag får höra från bokhandeln så att jag åtminstonde kan jobba ett par dagar i veckan. Men jag hoppas ju fortfarande på att Resortarna ska inste min potential...
Den här veckan har jag nästan bestämt mig för att det är dax att "flytta hemifrån" - jag funderar på att faktiskt folkbokföra mig där jag bor :-) Det är ju så man ska göra så det är kanske dax att ruta in sig lite...vi får se om jag tar steget!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar